maia14 maia14
51
BLOG

Fitness klub

maia14 maia14 Fitness Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Byłam w moim ulubionym fitness klubie, na ćwiczeniach.

Została zatrudniona nowa instruktorka i trzeba było ją "przetestować". Dobrze jest czasami zmienić trenera, bo każdy ma inny styl i nie popada się wtedy w rutynę, więc postanowiłam spróbować.

Sala do ćwiczeń się zapełniła. Pani instruktor puściła muzyczkę i wio.

Na początek trochę aerobiku, ale podstawowe ćwiczenia, żadna trudność.

Później ćwiczenia rozciągające, a następnie komenda bierzemy maty i na kolana.

Robimy "Reksia". Ugięta prawa noga, bokiem w górę i w dół, 24 razy. Ugięta noga w powietrzu i puls, 24 razy. Powrót do początkowego "Reksia", 24 razy.

Przechodzimy do drugiej nogi i powtarzamy cały zestaw ćwiczeń. Niestety pod koniec, instruktorka padła omdlała. Została wyprowadzona.

Brzuszki i ćwiczenia relaksujące poprowadziłam ja. A, w tym czasie instruktorka odzyskiwała siły.

Nie wiadomo, czy przy jej kondycji, długo zagrzeje miejsce w klubie. W każdym razie, ćwiczące patrzyły na nią z wyższością, a to nie wróży powodzenia jej zajęciom.

 

maia14
O mnie maia14

"Uśmiech wędruje daleko"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport