maia14 maia14
580
BLOG

Zapowiedzi...: deszcz, grad, krupa śnieżna

maia14 maia14 Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 36

Zapowiedzi pogodowe na mijający weekend były straszne: deszcz, grad, krupa śnieżna.

Trzeba się było przed powyższym jakoś bronić, więc przyjęłam zaproszenie na sobotnie oblewanie nowej siedziby mojego klubu fitness. A tam krąg znajomych był dosyć przewidywalny, choć była i pewna niespodzianka, bo prezentował się też pan z produktami tzw. zdrowej żywności i w pudełkach - na każdy dzień  - z zestawem surówek, owoców, zup itd. Normalnie "krupa", choć bez śniegu, a podobno jedzą to rodzime gwiazdy. To jednak nie jest dla mnie. I, gdyby nie pewna dawka alkoholu, trudno byłoby pozbyć się tamtych smaków.

A dziś rano chciałam wczorajsze odreagować na świeżym powietrzu, w bliskim mi towarzystwie i w okolicznościach zawodów biegowych. Było chłodno i wietrznie, ale dało się wytrzymać, bo np. krupy... nie było.

Są dni, gdy nie wieje ciepły wiatr, ale podobno już wkrótce powieje, więc czekam... bez katowania się zdrową żywnością. 

 

 

 

maia14
O mnie maia14

"Uśmiech wędruje daleko"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości