maia14 maia14
482
BLOG

... Bez Futra

maia14 maia14 Rozmaitości Obserwuj notkę 18

Dziś obchodzone są takie dni: Dzień Pluszowego Misia i Dzień Bez Futra.

I teraz, trudno byłoby to pogodzić, bo jak wyglądałby taki miś, bez futra? No ewentualnie można byłoby go przyodziać w koronkowy kombinezon, ale pewnie byłoby mu zimno. Bo też ostatniej nocy przymroziło, tak że i rano było biało.

Futra nie przyodziałam, a misia już nie mam, nie licząc mojego psa, do którego czasami mówię misiaczku, a on wtedy patrzy na mnie dziwnie, boć przecież on to myśliwy i Polo.

Jednak i innym można czasami wmówić, że są misiami, byle nie takimi bez wdzięku, a tylko o bardzo małym rozumku.

 

"Gdyby Pszczołami były Niedźwiadki,

Nisko na ziemi miałyby chatki.

A że tak nie jest, oto przyczyna,

Że się musimy na drzewa wspinać." /piosenka Puchatka/

 

maia14
O mnie maia14

"Uśmiech wędruje daleko"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości