maia14 maia14
182
BLOG

Już prawie... Święta...

maia14 maia14 Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 20

Już jutro znów Wigilia. Rok minął szaleńczo szybko.

Prawie się obrobiłam. Nawet z kapustą do klusek, która jest hitem mojej - nieżyjącej już - Cioci. Jest taka, jak być powinna, bo kilka razy podgrzana ma specyficzny - przydymiony - smaczek. Jest też pyszna, więc trzeba uważać, aby nie zjeść jej np. wiaderka, jak to uczynił kiedyś mój kolega z Niemiec. Potem musiał dwa dni siedzieć w toalecie, blokując ją przed innymi chętnymi, ponieważ podziałała na jego jelita /zresztą tak, jak powinna/ jak miotełka. Stracił 2 kg.

Impra wigilijna ma być też z przebraniem się w okolicznościowe swetry czy bluzy, choćby z reniferem czy bałwankiem.

Ile ja się naszukałam, żeby coś takiego znaleźć, ale udało się, mam czerwoną tuniczkę z napisem You Make Me Melt... oraz z bałwankiem, podobnym do tego, który widniał na swetrze Marka Darcy'ego, meżczyzny życia Brigdet Jones. Tyle, że mój ma jeszcze podgumowany jeden z guziczków na swoim ubranku i gdy się go naciśnie, to wygrywane są różne świąteczne przeboje. Będę musiała jednak być czujna, bo obawiam się, iż szczególnie jeden - młodociany - facet będzie chciał mi go naciskać... i się "roztapiać".

Wesołych Świąt!

 

 

 

maia14
O mnie maia14

"Uśmiech wędruje daleko"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura